Nog 2,5 week. - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Annelies - WaarBenJij.nu Nog 2,5 week. - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Annelies - WaarBenJij.nu

Nog 2,5 week.

Blijf op de hoogte en volg Annelies

13 Augustus 2014 | Nederland, Vlaardingen

Hallo!

Over precies 2,5 week is het eindelijk zover.. mijn reis komt nu heel dichtbij! Aangezien ik het voor mezelf erg leuk vind om later mijn avonturen terug te lezen en dit graag met jullie wil delen, heb ik deze reis blog aangemaakt.

Op 1 september vlieg ik naar Thailand en ga ik 2 maanden reizen met een mega rugzak op me rug ;) De eerste 2 nachtjes zijn inmiddels geboekt. (een hostel met zeer weinig luxe op de koh san road ) en ook op mijn 'meeneem' lijstje kan ik steeds meer afstrepen.

Mijn 'o joh ik vind het niet eng' is inmiddels al afgezwakt naar 'ik vind het best wel spannend'. Al 3 jaar wilde ik dit heel graag, en nu ik eindelijk mijn diploma heb is het allemaal mogelijk! Het was een jaar met meer downs dan ups en ik zie deze reis echt als mijn reis, mijn tijd en mijn belevenissen. Ik heb het nodig om tot mij zelf te komen en weg te zijn uit de dagelijkse sleur hier in Nederland. Er is nog zoveel te zien en te doen! En tja... als je dan iets wil, dan kan je het beter maar gewoon goed doen en er een mooie reis van maken toch?

Dan mijn reisplan..
uh.... die heb ik dus eigenlijk niet! Ik heb dan wel wat ideeën uiteraard en mijn lonely planet zal mijn heilige bijbel zijn. Het is wel zo dat het echt maar ideeën zijn en dat ik ter plaatse ga bekijken waar ik heenga of wat ik ga doen.
Mijn ''idee'' is om vanuit Bangkok naar het noorden te gaan, een stuk door het land Laos te reizen en vervolgens eiland hoppen in het zuiden van Thailand.
Wellicht pak ik er nog een land bij, maar welke weet ik niet. Maleisië, Bali.. Ach ik zie het daar wel... met mijn 'no worries' mentaliteit kom ik vast wel ver en ben echt niet van plan om me ergens druk om te maken :)

Mijn volgende verhaal zal waarschijnlijk een stuk interessanter zijn, omdat ik me dan al in thailand bevind. Als je me mist, ik heb gewoon mijn 06 nummer in gebruik en je kan me vinden op Skype: anneliesakkermans89


doeiiii



  • 13 Augustus 2014 - 22:56

    Joke:

    nog maar 2,5 week en dan......ben je weg.....leuk spannend.....!!!!!!!!!!!
    geniet ervan....een heel groot avontuur.....we zijn benieuwd naar al je verder verhalen..belevenissen...
    fijne reis!!!!!
    groetjes van ons aad en joke

  • 14 Augustus 2014 - 19:13

    Danielle:

    Komt helemaal goed. Jij gaat gewoon extra genieten van dat zand tussen je tenen en het banjeren door de natuur.
    Je hebt het verdient meid, dubbel en dwars.

  • 29 Augustus 2014 - 19:28

    Jok:

    annelies ... nog maar .... 3 nachtjes...dan is het zover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    fijne reis....geniet ervan...bekijk de mooie dingen....ennnnnn kom veilig terug....
    knuffels van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vlaardingen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2014

Paradise in Gili, back to Bali & off to Yogyokarta

08 Oktober 2014

Bali & Gili Islands

28 September 2014

van eilanden naar de jungle

20 September 2014

island life!

11 September 2014

kanchanaburi , lopburi & chiang mai
Annelies

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 3100

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: